Veelgestelde vragen
Acties (1)
Wij hebben altijd drie vaste acties lopen & je krijgt altijd korting als je met de waspas betaald of een wasbeurt vooraf via onze WEBSHOP koopt
Maandag = Waspasdag (Rain-Magic voor €10 ipv €15,50) – Alleen voor waspashouders.
Dinsdag = Ladies Day (Rain-Magic voor €10,50 ipv €15,50) – Alleen voor Ladies Day pashouders (Gratis te verkrijgen op de vestiging).
Woensdag = 65+ Dag (Rain-Magic voor €10,50 ipv €15,50) – Alleen voor 65+ Dag pashouders (Gratis te verkrijgen op de vestiging).
Ook hebben wij vaak leuke aanbiedingen via de nieuwsbrief of social media. Klik HIER om je aan te melden voor de nieuwsbrief.
Klachten en Schades (7)
Zorg er ten alle tijden voor dat spiegels, ruitenwisser en antennes (+ overige uitstekende delen van de auto) altijd goed vast zitten of zijn verwijdert. Vooral spiegels willen nog wel eens (door vandalisme of schade) niet helemaal lekker vast zitten. Is dit het geval? Geef dit dan altijd door aan één van onze medewerkers. Dan houden wij hier tijden de wasbeurt rekening mee.
Tevens dien je er ook voor te zorgen dat de lak van de auto in goede conditie is.
Onze voorwashogedrukspuit is (op een maximaal aantal bar) begrenst zodat wij (ongeacht de afstand) de lak niet kunnen beschadigen. Vooral tijdens de zomermaanden zijn wij genoodzaakt om met onze hogedrukspuit dicht in de buurt van de lak te komen om o.a. vogelpoep, insecten, boomhars en de geel/oranje bijenpoepjes te verwijderen. Normaal gesproken levert dit geen problemen op. Heeft u wel lakschade (en dit niet behandeld met de daarvoor bestemde lakstiftjes of laten spuiten bij een erkend schadebedrijf, geef dit dan altijd aan bij één van onze medewerkers, dan houden we hier tijdens de voorwas rekening mee. Zodra de auto nat/ingeweekt is zullen wij lakschade en/of steenslag (vooral op donkere auto’s) niet goed zien. Na verloop van tijd zal de lak (door voornamelijk weers- en rijomstandigheden) rondom een al bestaande schade zwakker worden met alle gevolgen van dien. Hier zit niemand op te wachten.
Ingebrand vogelpoep zullen we (voornamelijk op kunststofonderdelen) in overleg met je wel of niet proberen te verwijderen. Vaak heeft dit de lak al dusdanig aangetast dat deze is ‘’opgevreten’’ onder de laag vogelpoep.
Als je jouw auto schadevrij de wasstraat in rijdt, verwacht je natuurlijk ook dat deze er weer schadevrij uit komt. Heb je echter het vermoeden dat er schade aan je auto is ontstaan door de wasstraat en/of het voorwassen meld dit dan altijd binnen 24 uur na de wasbeurt bij één van onze medewerkers. Dit i.v.m. de camerabeelden die wij bewaren. Wij proberen je dan ten alle tijden zo goed mogelijk te helpen. Slechte reclame voor ons bedrijf is namelijk niet wenselijk.
Dit proberen wij altijd te voorkomen. Zoals je begrijpt willen wij als bedrijf zijnde geen imagoschade lijden door het niet vergoeden en/of erkennen van een schade, die door de wasstraat en/of het voorwassen veroorzaakt zou zijn.
Echter kunnen er omstandigheden zijn waarbij meningsverschillen te pas komen.
In dit geval kun je ons aansprakelijk stellen via jouw verzekeringsmaatschappij.
Daarnaast kunt je ook contact opnemen met expertisebureau’s DEKRA of Experda die de melding van schade volledig voor je uitzoekt. Het expertisebureau vraagt je een eenmalige incassomachtiging te geven om de onderzoekskosten vooraf te betalen. Na het onderzoek ontvang je het rapport waarin zowel melding wordt gemaakt van het onderzoek als de vaststelling van de schuldvraag. Blijkt uit het rapport dat de autowasinstallatie de schade heeft veroorzaakt, dan zullen wij de taxatiekosten van je overnemen en een voorstel doen voor reparatie van de schade.
Contactgegevens:
DEKRA Automotive
Postbus 1041
1810 KA Alkmaar
072 – 57 57 822
aanname.automotive.nl@dekra.com
Experda
Koningsschot 45
3905 PR Veenendaal
0318 – 51 11 55
info@experda.nl
Nee, gelukkig niet. Er kiezen niet voor niks steeds meer erkende autodealers voor Carwash Goes. Allereerst wassen wij de de auto goed voor met een hogedrukspuit en gebruiken wij de nieuwe generatie foam- en textielborstels. Dit in tegenstelling tot sommige andere wasstraten die nog de ‘’ouderwetse’’ nylon-wasborstels gebruiken, deze kunt u beter vermijden.
Tevens is de definitie van een kras een oneffenheid in de lak die je met je nagel kan voelen.
Was je jouw auto heel frequent (in een wasstraat, wasbox of met de hand), dan zullen er echter na verloop van tijd wel de zogenaamde ‘’swrils’’ ontstaan. Bij donkere lakken zijn deze bij fel zonlicht zichtbaar als een soort spinnenweb van niet voelbare krasjes. Deze kan je trouwens heel makkelijk weg poetsen.
Wij doen altijd ons best om uw auto zo schoon mogelijk te krijgen.
Mochten wij tijdens de voorwas onverhoopt toch wat over het hoofd hebben gezien en/of heeft de machine zijn werk niet goed gedaan, meld dit dan (voordat je ons terrein verlaat) bij één van de medewerkers. Dan wassen we de auto GRATIS nog een keertje!
(let op, uitgezonderd ingebrande insecten en/of ingebrand vogelpoep).
Antennes, deze dien je altijd zelf te verwijderen voordat de auto de wasstraat in gaat.
Ook spiegels en ruitenwissers zijn voor eigen risico. Wij wassen duizenden auto’s per jaar en bij 99,9% van de klanten treden er geen problemen op. Heb je toch schade dan heeft er waarschijnlijk al iets (onzichtbaar) los gezeten. Van zelfsprekend zijn ook dakdragers en niet originele onderdelen voor eigen risico.
Om het wasproces van uw auto snel en gemakkelijk te laten verlopen volgt u de instructies op die worden gegeven als u de wasstraat in rijdt. Doe je dit niet en loopt jouw auto schade op in de wasstraat? Of wordt je er van tevoren op gewezen dat uw auto niet geschikt is voor de wasstraat? Dan bent u zelf aansprakelijk voor de schade. Op dat moment bent u alleen verzekerd indien u een autoverzekering met WA+Casco (Allrisk) dekking hebt afgesloten. Ontstaat hierdoor schade aan onze machine dan zullen wij dit ook op jouw verzekering verhalen.
Ja, Bij een technisch mankement aan de machine of verkeerde instructies zullen wij ten alle tijden de door jouw opgelopen schade vergoeden.
Wasstraat (10)
Na het afrekenen van de door jouw gekozen wasbeurt, gaan we de auto grondig voorwassen. (Let op dat je ruitenwissers uit staan en de antenne verwijderd is).
Na het voorwassen geeft de medewerker aanwijzingen om recht de kettingbaan op te rijden.
Als de auto goed op de baan staat, zet je de auto in zijn vrij/neutraal en doe je je voet van de rem. Ook doe je de handrem naar beneden/uit en laat je het contact aan. Indien de spiegels van de auto elektrisch zijn, klap je deze in.
Aan het einde van de wasstraat staat een bordje wanneer je weg mag rijden.
Ja, dit is geen probleem. De machine brengt geen schade aan je cabrio dak.
Ook hebben wij cabrio reinigings producten te koop.
Ja, dit kan. Ook bodemreiniging zal geen problemen opleveren.
Jazeker! Er is een stofzuigplein aanwezig. Hier kunt u gratis gebruik van maken. Tevens is er ook poetspapier, een mattenwasser en perslucht aanwezig.
Jazeker! Ga naar de volgende link om naar de webshop te gaan en profiteer direct van een leuke korting! https://carwash-goes.mycarwash.eu/shop/
Na het kopen van je wasbeurt ontvang je een mailtje met een QR-code. Deze laat je op je telefoon zien aan een van de medewerkers of je print de code uit en neem hem mee naar de wasstraat.
Om schade aan je auto en onze apparatuur te voorkomen, dient u rekening te houden met de maximale- en minimale maten van je auto.
Maximale hoogte: 2,05 meter.
Maximale breedte: 2 meter.
Maximale breedte band: 33 centimeter.
Maximale hoogte band: 6,5 centimer.
Minimale bodemvrijheid: 13 centimer.
Hangt er iets los of heb je imperiaal? Overleg dan altijd eerst met de medewerkers.
Wij hebben altijd ruitensproeiervloeistof en verschillende soorten auto-verzorgingsproducten op voorraad. Loop gerust even bij ons binnen!
Je kunt bij ons betalen middels contanten, pinnen, Waspas, webshop voucher, Nationale autowasbon, Multitankcard, Travelcard, Creditcard* (*Met uitzondering van American Express).
Maandag t/m Donderdag: 08:30-17:30. Vrijdag: 08:30-18:00. Zaterdag: 08:30-17:00. Zondag: Gesloten.
Op Feestdagen kunnen er andere openingstijden van toepassing zijn. Houd daarvoor de website en social media in de gaten.
Klik HIER voor een duidelijk overzicht van de prijzen.
Waspas (11)
Dit kan bij ons op de vestiging per cash/pin.
Of via het klantenportaal via: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?returnurl=%2Fcustomerportal%2FProfile&checked=1
Klik vervolgens op ‘Opwaarderen’ en kies het gewenste bedrag.
Indien je een waspas bij onze vestiging heeft aangevraagd, heb je een aparte bon ontvangen bij je waspas. Hierop staat je wachtwoord vermeld.
Indien je een waspas online hebt aangevraagd heb je waarschijnlijk zelf al een wachtwoord ingevuld.
Mocht je je wachtwoord kwijt met een geregistreerde waspas kun je via de volgende link een nieuw wachtwoord aanmaken: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/ResetPassword
Mocht je de bon met je wachtwoord kwijt zijn, stuur ons een mail of whatsapp bericht met je pasnummer (te vinden op je waspas).
Whatsapp: +31 6 38915306
E-mail: info@carwash-goes.nl
Deze kun je via de volgende link aanvragen: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Request?checked=1
Of vraag een waspas aan bij een van onze medewerkers op locatie.
Wanneer je je persoonlijke gegevens opslaat en de optie “ik wil op de hoogte gehouden worden via e-mail” aanvinkt dan ontvang je van ons een registratie bonus van € 5,- cadeau! Dit zal automatisch worden bijgeschreven op je Waspas.
Ga naar https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/InitialLogin?checked=1 en vul je verkregen pasnummer (te vinden op je waspas) en wachtwoord (te vinden op het bonnetje) in om in te loggen in het klantenportaal.
Hier kun je het wachtwoord wijzigen en al je gegevens invullen.
Mail alle pasnummers naar info@carwash-goes.nl en geef aan welke pas in jouw bezit mag blijven en onze klantenservice zal er voor zorgen dat het tegoed samengevoegd wordt op 1 pas.
Zijn je gegevens bij ons bekend? Dan kunnen we je pasnummer achterhalen en blokkeren. We zetten je gegevens en tegoed over op een nieuwe waspas.
Zijn je gegevens niet bij ons bekend? Misschien beschik je nog over een kassabon, hierop staat het pasnummer die wij nodig hebben. In het verleden je pas opgewaardeerd? Aan de hand van de datum en tijd en het bedrag kunnen we ook proberen je pasnummer te achterhalen en je zo te voorzien van een nieuwe pas.
Mail naar info@carwash-goes.nl.
Producten die ná 30 juni 2021 bij Wasstraat de Walvis zijn gekocht, worden niet geaccepteerd bij Carwash Goes. Voor vragen kun je terecht bij de klantenservice door te mailen naar info@carwash-goes.nl of een bericht te sturen via WhatsApp, naar 0634173927.
Wanneer je geen gebruik meer wilt maken van de Waspas dan raden we je aan om de Waspas eerst leeg te maken of deze te schenken aan iemand in de familie/vriendenkring.
Onze waspas is een tegoedkaart waar helaas geen restitutie op kan worden verleend. Het tegoed is op de waspas is onbeperkt geldig.
Stuur ons een E-mail (info@carwash-goes.nl) of whatsapp bericht (0638915306) met je pasnummer.
Ga naar: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?returnurl=%2Fcustomerportal%2FProfile&checked=1 en log in met je Waspasnummer of emailadres + wachtwoord. Hierna kom je direct in het klantenportaal.
Abonnementen (12)
Dit kan bij de vestiging (Contant of pin) of via onze website.
Je maakt eerst een account aan via https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Request/Subscription?checked=1. Hierna kun je het abonnement naar keuze aanschaffen en betalen met automatische incasso. Zodra de eerste maandtermijn via I-Deal is voldaan, is je abonnement direct geldig.
Login op uw account via de volgende link: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?checked=1
Ga naar ‘Mijn abonnement’ en klik op ‘Betaalmethode / rekeningnummer wijzigen’ en verander hier uw bankgegevens.
Om de betaalmethode / rekeningnummer te wijzigen vragen wij u om een betaling van € 0,01 te doen. Na een succesvolle betaling wordt dit rekeningnummer gebruikt voor het automatisch afschrijven van de termijnen.
Login op je account via de volgende link: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?returnurl=%2Fcustomerportal%2FProfile&checked=1
Ga naar ‘Mijn abonnement’, klik op ‘kenteken wijzigen’ en vul hier uw nieuwe kenkteken in. (Let op, dit kan alleen indien uw abonnement geactiveerd is!)
Het kenteken is maximaal 1x per maand te wijzigen.
Login op uw online account via de volgende link: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?checked=1
Ga naar ‘Mijn abonnement’ en klik op Beëindigen.
Klik HIER om een nieuw wachtwoord in te stellen voor uw account.
Ja, dit is mogelijk. Je krijgt zelfs 25% korting op het tweede kenteken!
Ga naar het klantenportaal: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?returnurl=%2Fcustomerportal%2FProfile&checked=1 en login met je gegevens.
Ga naar ‘mijn abonnement’ en klik op ‘extra abonnement aanschaffen’, vul het tweede kenteken in en kies een abonnement naar keuze. Klik nu op ‘bestelling bevestigen’.
Je krijgt nu het prijsoverzicht te zien en de 25% korting op het tweede kenteken.
Ja, dit is mogelijk. Op de vestiging kun je ook betalen met contanten of per pin.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt bij je bezoek aangeven welk wasprogramma je wenst.
Je betaalt het verschil bij op de vestiging per pin of contant.
Login op je account via de volgende link: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?returnurl=%2Fcustomerportal%2FProfile&checked=1
Login op uw online account via de volgende link: https://carwash-goes.mycarwash.eu/customerportal/Account/Login?checked=1
Klik op ‘Mijn transacties’ en klik op het PDF icoontje naast uw transactie.
Dit is in de meeste gevallen je e-mail adres. Mocht je je abonnement hebben aangeschaft op de vestiging, is dit je pasnummer wat op de bon staat die je hebt ontvangen van de medewerker.
Wij bieden 4 verschillende abonnementen aan:
Premium (39,50)
Rain-Magic (31,95)
Excellent (27,95)
Luxe (23,95)
Op het tweede kenteken krijg je 25% korting.
Kijk voor meer informatie HIER.